اولین تریلر ریمیک انیمه One Piece منتشر شد

بر اساس خبر منتشر شده توسط Discussing Film در شبکه اجتماعی X، اولین تریلر ریمیک انیمهی One Piece توسط نتفلیکس منتشر شد.
بالاخره پس مدتها انتظار، اولین تریلر ریمیک انیمهی One Piece در جشنوارهی انیمیشن Annecy سال ۲۰۲۶ منتشر شد. این تریلر نشان میدهد که بینندگان چه چیزی را میتوانند از این ریمیک انتظار داشته باشند و چه تفاوتهایی با نسخهای اصلی که توسط شرکت Toei Animations دارد. این تریلر را در ادامه تماشا کنید.
دانلود ویدیو
فصل اول ریمیک انیمهی One Piece با عنوان The One Piece برای پخش در ماه فوریه ۲۰۲۷ (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۵) برنامهریزی شده و هفته قسمت خواهد داشت که ۵۰ چپتر اول مانگا را پوشش میدهد.
به دنبال موفقیت نسخهی لایو اکشن انیمهی One Piece، ریمیک آن در سال ۲۰۲۳ معرفی شد. استودیوی WIT Studio که با ساخت انیمهی Spy x Family شناخته میشود، وظیفهی ساخت این ریمیک را برعهده داشت.
به گفتهی کارگردان The One Piece، یکی از اهداف این ریمیک این است که تا جای امکان به مانگای آن که توسط ایچیرو اودا نوشته شده، وفادار باشد؛ بدون سانسورهایی که انیمهی اصلی در طول سالهای مختلف متحمل شد.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()



