بازی

استودیوی بانجی از تعدیل نیرو و سازمان‌دهی مجدد خبر داد

استودیوی بانجی در پی انتشار آخرین به‌روزرسانی محتوایی بازی Destiny 2، از تعدیل نیرو و سازمان‌دهی مجدد برای تنظیم ابعاد شرکت خبر داد. این استودیو اعلام کرد که این اقدام برای آماده‌سازی موقعیت آن در آینده ضروری است.

تبلیغات

بانجی اعلام کرده است که در راستای سازمان‌دهی مجدد و به منظور قرار دادن استودیو در بهترین موقعیت ممکن برای حال و آینده پس از آخرین به‌روزرسانی محتوایی Destiny 2، اقدام به کاهش نیروی کار خود می‌کند.

تعداد کارمندان اخراجی اعلام نشده است و بانجی خاطرنشان کرد که در آینده اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های آتی خود به اشتراک خواهد گذاشت.

متن کامل پیام استودیوی بانجی به شرح زیر است:

با اندوه فراوان، اعلام می‌کنیم که در راستای سازمان‌دهی مجدد بانجی، در حال کاهش نیروی کار خود هستیم.

ما به عنوان مدیران گذشته و حال بانجی، می‌پذیریم که بازی Destiny 2 در چند سال اخیر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی محتوایی ما برای Destiny 2 و با توجه به اینکه پروژه‌های آینده ما هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارند، متاسفانه نتوانستیم به فعالیت خود در ابعاد و اندازه قبلی ادامه دهیم.

ما می‌دانیم که این تصمیم تاثیر عمیقی بر افراد تعدیل‌شده، خانواده‌ها، دوستان و هم‌تیمی‌های آن‌ها می‌گذارد. اگرچه این تغییرات برای قرار دادن استودیو در بهترین موقعیت برای حال و آینده ضروری هستند، اما این موضوع از سختی این لحظه یا تاثیری که بر افراد آسیب‌دیده می‌گذارد، نمی‌کاهد.

در آینده، اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های آتی استودیو با همه شما به اشتراک خواهیم گذاشت، اما امروز زمان آن نیست.

امروز می‌خواهیم مراتب قدردانی و همدردی خود را با تک‌تک اعضای تیم بانجی که تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند و همچنین کسانی که در استودیو باقی مانده‌اند، ابراز کنیم. امیدواریم شما نیز چنین کنید.

ᴵ ᴬᴹ ℝ𝕒𝕕𝕚𝕠 𝔻𝕖𝕞𝕠𝕟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا